15 Aralık 2007 Cumartesi

KAMEDER Balık Tutma Yarışması

Kamederin düzenlemiş olduğu oltayla balık tutma yarışmasına 2 Aralık pazar günü bende katıldım. Yarışma Sekaparkta düzenlendi. İki saatlik yarışmada balık olmayan yerde balık tutmak için yüzdoksan kişi cebelleşti durdu .Üç kişi kefal bir kişi de zargana yakalayabildi. Ben ümidimi kesince, bir saatlik boğuşmadan sonra pes ettim. Damadım Enver de o arada yanıma gelmişti. Yarışmadan çekilip, Kameder'e üye olup, oradan ayrıldım. En azından üyeliğimi yaptırıp o havayı solumak bile bana çok iyi geldi. Boynuma taktıkları yarışma kartınıda alarak oradan ayrıldık. Körfezin kirli olması ve balık kıtlığı dolayısı ile üç kişinin dışında kimse birşey yakalayamadı. TV KIRKBİR'den muhabirler bayan olmam dolayısı ile benimle ropörtaj yaptılar. İki gün sonrada TV'den izledik. Kaç yaşındasınız, nerden merak sardı, bizim annelerimiz komşuları ile oturup sohpet ederken siz balık avındasınız, kaç yıldır avlanıyorsunuz, nerelerde avlanıyorsunuz ? gibi sorular sordular. Eh en azından TV'ye çıktım o da birşeydi.

Hiç yorum yok: