22 Aralık 2007 Cumartesi

Bayram mutluluğu

Bayram:Bayramlarımız çok neşeli geçer, çünkü yavrularım gelirler. Ben onların gelmesini çok heyecanlı beklerim, hepsini de çok seviyorum. Eşleride benim için aynı değerde çünkü ben hepsini de çok seviyorum. Ramazan bayramını kızımın evinde kutladık. Daha sonra damadımın annesine gittik. Kader arkadaşı gibi idik,çünkü kırk gün ara ile eşlerimizi kaybettik. Bayramın ikinci günü eşimin erkek kardeşine ziyarete gittik.
Son günüde kızım Haleye toplanıp geldiler. Babaları sağ iken ve çocuklar bekarken, babaları ve ben ayakta onların tek tek gelip bayramlaşmasını beklerdik. Sonra en büyük yaşta olan yanıma gelir kardeşinin tebrikini kabul eder, bu böyle yaş sırasına göre gider ve biterdi . Sonra kahvaltımızı yapar, gelecek misafirlerimizi beklerdik. Çocuklar evlenip evden ayrıldıktan sonra misafir gibi gelmeye başladılar. Genede bizim evde bayram çok güzel kutlanır.

1 yorum:

aysema dedi ki...

Baş sağlığı diliyorum geç de olsa. İyi ki çocuklarımız var değil mi?