18 Mayıs 2008 Pazar

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ'NİN BAHAR YÜRÜYÜŞÜ

Çekmiş olduğum resimleri tab ettirmek için gittiğim stüdyodan çıkar çıkmaz bir ses yoğunluğu ile karşılaştım. Ellerinde pankartlar, bayraklarla marşlar söyleyen gençlerle karşılaştım. Hepsi neşe içinde, coşkulu bir vaziyette, yürüyüş yolundan geçiyorlardı.
Çok duygulandım, hemen kameramı çıkarıp, videoya kayıt yaptım. Adreslerini alıp kendilerine göndereceğimi söyledim.
Evime geldiğim zaman bir kaç tane cd'ye kopyaladım. Ertesi gün Ali Bektaş isimli arkadaşa iletmesi için verdim. Baharın gelişini kutlamak için her yıl yürüyüş yaparlarmış. Bazı genç kızlarda üzerlerine tuvalet giymişlerdi. Rengarenk bir görüntü, bir neşe curcunası olarak yanımdan gelip geçtiler.
Herzaman neşeli olmanız dileği ile nice baharlara çocuklar.

Hiç yorum yok: