24 Mayıs 2008 Cumartesi

İstanbula yaptığımız geziden görüntüler

Bugün Enverle İstanbula gittik.Benim televizyondan reklamını izleyip,beğenerek aldığım oltanın arızalı çıkması üzerine değiştirmek için bu yolculuğu yaptık.Sabahleyin onu on geçe treni ile gitmiştik.Önce kızım Lale nin yanına uğradık .Orada birer kahve içtikten sonra ,vapurla karşıya geçtik.Oltayı verip ,otobüs le taksime geldik.resimler çekip ,İstiklal caddesinde bir yerde yemek yedik.Geze geze tünele kadar yürüdük .Bu arada alışverişde yaptık.Sokak konserini de dinledik.
Tünelden karaköy e indik.Koştura,koştura Kadıköy vapuruna yetiştik. Vakit hayli geçmiş gün de dönmeye başlamıştı.vapur dan inmeden bir resim daha çekip bu güzel görüntüyü yakaladık.
Tekrar Lale ile Kadıköy iskelesi önünde buluşup birer çay içip trene yetişmek için koşturmaya başladık.O kadar yol yürüdüm hiç yorulmamıştım amatreni kaçırmamak için yürüyüşüm beni hayli yordu,zira ayak bileklerimin kırılmış gibi ağrıdığını hissettim.Kendimizi trene attık,üç dakika sonra hareket ettik.sağsalim İzmit e geldik.Neyse ki trende ayak ağrılarım dinlenince geçti.Eve geldiğim zaman hemen resimleri bilgisayara indirip bloğuma ekledim.