13 Şubat 2008 Çarşamba

GALATA KÖPRÜSÜ




Burası Galata köprüsü... Burada balık avlamak çok zevkli. Ben burada avlanmayı çok seviyorum.İ stanbul'a gittiğim zaman köprüye gidip avlanıyorum. Hem manzara seyredip hem de avlanmak çok zevkli. Ne yazıkki kendimi çekemediğim için bende rastgele çekim yaptım ve bloğuma koydum. Kısa bir görüntü ama fikir verir. Anısı da bana yeter. Aynı zamanda kızım (gelinim) de Karaköy'de çalıştığından, onu görmek fırsatıda buluyorum. On dakikada olsa onunla konuşmak da iyi geliyor. Orada avlanırken hiç eve gitmek istemiyorum.Giderken ayaklarım geri geri gidiyor fakat sonuçda gitmeye mecburum değilmi?. Gerçi gece avlanmalarım da oldu fakat damadım yanımda olduğunda sakınca yoktu. Gece avlanmaları Derince limanında idi. Oda ayrı bir zevk.Oradan işkina avladım. Çok güzel balıklar yakaladım. Güneşin doğuşunu seyrederek avlanmak da ayrı bir zevk.

Hiç yorum yok: