12 Temmuz 2008 Cumartesi

Dört temmuz da Galata köprüsüne balık tutmaya gittim.Sabah erken saatler de balık varmış, ben gittiğim zaman saat onbir olduğun dan,balıkda çekilmiş ti. .Köprü altına inip bir kafede gölgede, denizi seyrederek kahve içtim.Eve dönerken,vapurda n bol bol resimler çektim.Otuzdört sene İstanbul da oturduktan sonra ,başkabir ilde ikamet edipde İstanbul u ziyarete gelmek çok derin duygular yüklüyor insana.Çocuklarımın İstanbul da oturmasından dolayı sık sık gelip geziyorum.İstanbulda yaşarken bu güzellikler olağan geliyordu fakat,dışardan gelene ayrı görünüm sunuyor.Bütün güzelliklerinin farkına varıyor insan.Doyumsuz, bu güzelliğin kıymetini bilmek lazım diyorum.Maalesef İstanbulu İstanbul olmaktan çıkardılar diyenlere katılmamak elde değil.Yapılan çirkin binaların,sipsivri görünüşleri,tarihi birçok yapının görüntüsünü kapatıp kirliliğe yol açmış.Görüntü kirliliği oluşmuş.Bu kirliliğin burada kalması dileği ile...

Hiç yorum yok: