17 Mart 2008 Pazartesi

Bahar da geldi.Çok şükür bu günleride gördükjaponbaharı denen çiçekler bahçeleri süslemeye başladı.Badem ağaçları,kaysılar,erikler de çiçeklerini açıp,tabiat anayı süslemeye başladı.Bazen açık bazen kapalı da olsa havaısındı.Üzerimize yük olan kalın giysilerden kurtulduk.

Çocuklar cıvıl cıvıl sokaklara döküldü,top oynayanlar,bisiklete binenler,kapı önünde yarenlik eden komşular da baharın geldiğininkanıtoldu.Ben pencereden seyrediyorum etrafı,kapı önlerine çıkmak gibi bir adet edinmediğim için,gelen sesleri duyuyorum.İşim olduğu zaman dışarıya çıkıp,hemdışardaki işlerimi kotarıyorum hemde yürüyüş yapmış oluyorum.Bu günde damadım Enverle çarşıda buluştuk.Vesaitte giderken yolcuların birkısmı kapatılmak için mahkeme kararı çıkartılan AKP nin hakkında da yorum yapıyorlardı.Kimisi iyi oldu gemiyi azıya almışlardı dedi kimiside vakitsiz oldu dediler.Hayli çekişmeli konuşmaların ardından eve gelebildim.Şükürler olsun.TV yi açıp bazı konuşmacıları biraz hayret birazda acı ile dinledim.Zaten devamlı çeşitli kanallardan da okuyup,dinliyorum.Ülkemizde olanlar beni bir vatandaş olarak hayli üzüyor.Son günlerde sokaklara dökülen işçiler,ekmek parası diye feryat edenler beni kahrediyordu.Gelecekte çocuklarımızı,torunlarımızı neler bekliyordu.Bizi yönetenler,neden illede ABD nin hizmetine girip,kendi insanlarına eziyet olacak davramışlarda bulunuyorlar anlamış değilim.

Zira Ünüversite de ,hukukçularda devamlı tenkit ettikleri halde,işçileryollara dökülüp,Ylancı başbakan seni istemiyoruz;istifa et,derlerken neden bu kadar inatla başta kalmak için direniliyor?.Ben kendi kendime bir değerlendirme yapıp,ben olsaydımçekilirdim dedim.

Hele başbakanın söylediği o korkunç sözler insanın kanını donduruyor.

Ben ABD nin ortadoğu projesinin eş başkanıyım demesi ne anlama gelir?.

Ülkemizin haritası bölünmüş,hiç tepki verilmiyor.Müslümanız diyorlar ,fakat avrupada dinimize dil uzatanları kınamıyorlar Suriye bile tepki verdi bizimkilerden çıt yok.Ülkemizin değerleri bir bir stıldı,vakıflar yasası denen yasayı tehlikeli dendiği halde çıkardılar.Ülkemiz ayağımızın altından resmen kaydırılıyor.Bir türban meselesi ortaya bilinçli olarak atıldı,herkes onunla boğuşurken,yasalar arka arkaya çıktı.Bunların ülkeye zarar vereceğini bir parça beyni olan anlar diyorum.Allah ülkemizi ve milletimizi korusun.İkinci bir filisti olacağımızdan endişe ediyorum.Gidiş rotası çünkü o yönde.Mağduriyeti oynayarak insanlarıntemiz duygularını istismar ettiklerinin farkına vardım.Ve alkış tutanlara acıdım.Allahtan hepimize akıl fikir vermesi dileği ile bu baharı neşe içinde geçirmemizi dilerim.

Hiç yorum yok: