17 Aralık 2010 Cuma

Aralık on da antalyaya gittim.Şehrin en ücra köşelri bile tertemiz.Yerlerde ne poşet nede boş sigara pakati var.Dört gün kaldım ve memnun olarak ayrıldım.
İnsanlarımız zaten sıcak kanlı ve misafir perver olduğundan bir sıkıntıda çekmedik.
Şansımızdan havada soğuma olmasına karşın üşümedik.İzmit le karşılaştırdığım zaman ,
Çok büyük kültür farkı olduğunu gördüm.
Halk saygılı,İzmitte elin kolun paketlerle dolu,seni görürler üzerine üzerine gelip illede çarparlar.Veya vasayite bindikleri zaman hanımlar omuzlarına taktıkları çantaları diğer yolcuların kafasına ,onuzuna çarpa çarpa geçerek kendilerine yer bulup oturana kadar başınızı kollamak zorunda kalırsınız.Zira onyedi yıldır burada oturuyorum ,onyedi yıldır aynı davranışları görüyorum ve çarşıya pazara çıktığım zaman sinirlerim bozulmuş vaziyette eve dönüyorum.
hem belediye hizmeti hemde halkın duyarsız ve bencil olması bakımından Antalya ile ister istemez mukayese etmeme neden oldu.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Did you realize there's a 12 word sentence you can say to your partner... that will induce intense emotions of love and impulsive attractiveness to you deep within his heart?

That's because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, please and care for you with his entire heart...

====> 12 Words Will Fuel A Man's Desire Impulse

This instinct is so hardwired into a man's brain that it will drive him to work better than before to to be the best lover he can be.

In fact, triggering this influential instinct is so mandatory to achieving the best possible relationship with your man that the second you send your man one of these "Secret Signals"...

...You will instantly notice him expose his soul and heart to you in a way he never expressed before and he'll recognize you as the only woman in the galaxy who has ever truly fascinated him.