15 Nisan 2009 Çarşamba

Evet burası aylarca medyadan düşmeyen ve işçilerinin kapanmaması için bir hayli çaba sarfettikleri o malum seka kağıt fabrikasının arazisine kurulan, adını da seka olarak alan park.
Sekapark;Bu pazar oraya gittim.bitmiş halini gördüm.Çok güzel bir park olmuş.Ne yazıkki şehir dışında gibi birşey ,arabası olmayanlar hayli meşakkat çekiyorlar.Ha deyince kalkıp gidilecek bir yer değil.
şehrin göbeğinde ,sahilde zaten yapılmış olan bir park var.Oda çok güzel.Yapanların aklına ve eline sağlık demek geliyor fakat keşke fabrika kapanmasa işçiler de işinden olmasalardı diyorum.
Ama olmuş olanlar.İnsanlarımıza ekmek kapısından çok yeşil alanlar lazım tabi ,aç kalıncada çimleri,ekilen çiçekleri,ağaçları kemirerek doyarlar.En azından ben böyle düşündüm.aklma başka birşey gelmedi.

Hiç yorum yok: