1 Aralık 2008 Pazartesi

BURASI KARTAL YAKACIK TAN BİR PARÇACIK;
Geçen hafta Kartal'a gittim.Yakacığa kadar yürüyerek gittim.o gün enerjim üzermdeydi.Tam beş saat yürüyerek resim çeke, çeke bir açıkhava çayhanesine kendimi attım.Orada yarım saat oturup bir soda içtikten sonra sokak,sokak dolaşarak eskiden kalma ahşap evleri görüntülemek istedim. Ne yazıkki görüntülemek istediğim evler tam bir virane olmuşlardı.Olsun diyerek ben yine d birkaç resim çektim.Eskiden kalma daracık ,yokuşlu sokaklardan geçip birkaç görüntü aldım.Karşıdan seyrettiğim kadar güzel görünmedi gözüme,fakat merakımı giderdim.Vasat bir kasaba idi.İki tane vaktiyle çok güzel,ihtişamlı bir yapı gözüme çarptı.Bir tepenin yamacına yapılmış ,görünen yerlerine oymalar
süslemeler yapılmış ,kocaman da ağaçlarla dolu bir bahçesi vardı ama terkedilmiş.O bina bana nedense hüzün verdi.Ama onu video kamera ile aldığım için bloğuma koyamadım.

Hiç yorum yok: